İlim Hikmet Vakfı - KAYSERİ
+90 352 231 80 92
info@ilimhikmet.org.tr
  • KOZAKLI KARDEŞLİK KAMPI 2020
  • AZEZ
  • Kasım 2019 çay saati
  • Şule Yüksel Şenler
  • Anadolu Platformu Teşkilat Şurası
  • Anadolu Platformu Teşkilat Şurası
  • Anadolu Platformu Teşkilat Şurası
  • Çay Saati
  • İHV 13. Olağan Genel Kurulu Yapıldı
  • Murat Cahit Cıngı, Gençlere 100 Yıllık Değişim Sürecini Anlattı
  • Senai Demirci'den Kıssalarla Terapi Atölyesi
  • Kalem Düşünce Kulübü Panelinde Kuşak Farklılıkları Tartışıldı
  • İlim Hikmet Aile Kampı Yapıldı
  • İlim Hikmet Vakıf Bülteni 2. Sayısı Çıktı
  • AÖB Orta Öğretim Ara Dönem Kampı Yapıldı
ESMAÜL HUSNA
DÜŞÜNCE AKADEMİSİ
FOTOĞRAF GALERİSİ
Çadlı Öğrenciler Kayseri'de Buluştu

Ülkemizde ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde öğrenim gören Çadlı öğrencilerin üniversite ve il temsilcileri Kayseri İlim Hikmet Vakfı’nda iki günlük bir çalıştay düzenlediler.


Türkiye’deki Çadlı öğrenciler in kurmuş olduğu ve kısa adı UDETTC olan birliğin Yönetim Kurulu üyeleri ve Kayseri’de öğrenim gören Çadlı öğrencilerin katıldığı çalıştayda, Çadlı öğrencilerin dayanışmasını güçlendirmek ve sorunlarının çözümü tartışıldı.


İlim Hikmet Vakfı’nın ev sahipliğinde gerçekleştirilen çalıştayda, Vakıf Başkanı Osman Gerçek, Çadlı öğrencileri ağırlamaktan memnun olduklarını ifade ederek,  Müslümanları birbirinden ayıran coğrafik sınırların İslam Kardeşliğini gölgede bırakamayacağını belirtti. Kayseri Medeniyetin Burçları Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Akdeniz de, Yurtdışı Türkler ve Akraba Topluluklar Başkanlığı paralelinde Kayseri’de öğrenim gören yabancı öğrencilere, Dernek olarak destek olduklarını ve öğrenim süresi boyunca birçok programda bir araya geldiklerini söyledi.


Türkiye’deki Çadlı Öğrenciler Birliği UDETTC Başkanı Erü Bilgisayar Mühendisliği öğrencisi, Timan Ahmet Djerou koordinasyonunda bir araya gelen Çadlı öğrencilere, Birlik Başkan Yardımcısı Dr. Mahamat Amin tarafından Arapça olarak ‘liderlik’ konusunda bir konferans verildi.


Çadlı öğrenciler, çalıştay dışındaki zamanlarını Kayseri’nin tarihi ve turistik yerlerini gezerek değerlendirdiler.